2008. március 3., hétfő

Internetes munka

Az elmúlt 10 napban több száz hírdetést adtam fel, sokan jelentkeztek!
Ami viszont elgondolkoztatott, miért félnek," nézik le" az MLM munkát, amikor meghallják szinte menekülnek.
Mi nem házalunk, nem háborgatjuk barátainkat, ismerőseinket, teljesen az interneten dolgozunk!
Ez a munka komoly tanulást, felkészülést igényel! Ide is minden nap " el kell menni dolgozni", úgy mintha lenne egy másodállásunk, csak ezt otthon csináljuk . Ma , amikor annyira bizonytalan az emberek munkahelye, megélhetése, kell egy háttér, egy biztos pont! Én inkább felépítem most ezt a vállalkozást, mert nem szeretnék nyugdíjasként munkát keresni, hogy ezen a szinvonalon tudjak élni.
Miért félnek az emberek a skype-tól?
Ingyen lehet telepíteni, és ingyen beszélgetni , akár órákon át, egy mikrofonos fejhallgató ára kb. 2000.-Ft. Aki ennyit nem fektet be, azzal nincs miről beszélgetni.
Sokan kértek tájékoztatót email-ben, nem tudok adni, mert nem tudom milyenek a lehetőségei, azonnal pénzt szeretne keresni, vagy szeretne egy vállalkozást felépíteni ami később hoz pénzt.
Ehhez , hogy ezek a dolgok kiderüljenek, szükséges a skype. Itt el tudunk beszélgetni, megismerjük egymás igényeit, utána eldönthetjük működik a dolog , vagy nem!
A másik dolog a pénz!
Én még nem hallottam olyan vállalkozásról , amit tőkebefektetés nélkül indítottak el.
Minimális befektetés ehhez a munkához is szükséges!
"Ha az emberek nem hajlandóak 5 évet befektetni üzleti vállalkozásuk felépítésébe,akkor el sem érdemes nekik kezdeni!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal